30 вeрeсня Кoмітeт туризму Тoргoвo-прoмислoвoї пaлaти Укрaїни зa підтримки Дeржaвнoгo aгeнтствa рoзвитку туризму Укрaїни, Міжнaрoднoї туристичнoї вистaвки «Укрaїнa» тa Visit Ukraine прoвів туристичний фoрум «Укрaїнський поход-2021: рeцeпти розвитку в умовах «нової реальності».
Учасниками форуму стали башка Державного агентства розвитку туризму України Мар’милость Божия Олеськів, народний депутат України Дмитро Нальотов, директорка Департаменту культури і туризму Одеської міської чтобы Тетяна Маркова, виконавча директорка Асоціації «Індустрії гостинності» Нюраша Романова, представники туроператорів та мереж готелів України.
Під часочек форуму, голова ДАРТ України Мар’Януша Олеськів зазначила, що Агентство проводить активну роботу щодо розвитку туристичного потенціалу регіонів України у рамках акцій «Мандруй Україною». Значну увагу приділено диджиталізації процесів, а також створенню нової нормативно-правової бази туризму, зокрема при помощи запровадження Реєстрів туроператорів та турагентів України.
Народний посредник України Дмитро Нальотов повідомив, що до проекту Державного бюджету України бери 2021 рік внесено пропозицію значного збільшення асигнування получай розвиток туризму, а також окремий законопроект, яким передбачено зменшення ПДВ угоду кому) готелів з 20 до 7%.
Представники туроператорських компаній розповіли относительно свої досягнення та вказали на труднощі, з якими вони стикаються присутствие просуванні турів по Україні. Однією з серьозних перешкод роботи бери внутрішньому ринку є те, що багато готелів та інших засобів розміщення працюють як ФОП (2 група), що унеможливлює роботу з ними найбільших туроператорів.
Тетяна Прокопенко, директорка Coral Travel, повідомила у своєму виступі, що вслед поточний рік компанія більш ніж вдвічі збільшила обсяг продажу турів Україною, пропонуючи прагматично всі напрямки – від оздоровлення у санаторіях предварительно відпочинку у дитячих таборах, турів до Чорнобилю та MICE-поездка. «Напрямок Україна – є одним із пріоритетів нашої компанії. Але варто зазначити, що багато спеціалістів туристичних аненцій безлюдный (=малолюдный) мають достатньо знань про потенціал внутрішньої сфери гостинності, тому необхідно проводити більше рекламно-інформаційних турів, а в целях цього потрібна підтримка місцевої влади, готелів та інших інфраструктурних об’єктів, які можуть бути цікавими туристам – відмітила пані Прокопенко.
Ще однією проблемою став пирушка факт, що українські готелі звикли надавати значні знижки прямим клієнтам, забуваючи ради туроператорів. Інколи такі клієнтські знижки перевищують комісію Ведь. За словами Тетяни Прокопенко, ці питання потрібно вирішувати спільно, об’єднавши туроператорів, органи державної влади та місцевий бізнес.
Під время Форуму голова ДАРТ України Мар’Янина Олеськів повідомила, що наступного року держава займеться проектом з навчання готелярів України основним принципам гостинності.